Viziune

Viziunea noastră se bazează pe apropierea față de client și prin reacția rapidă la schimbările din comportamentul acestuia. Punem clientul în centrul viziunii noastre, ca punct de referință pentru acțiunile prezente și viitoare. În acest sens am stabilit un set de principii de bază care să ne asigure o dezvoltare sustenabilă.

  • Oamenii. Vrem să fim un angajator atractiv pe piața muncii, de aceea, lucrăm în permanență la dezvoltarea condițiilor optime pentru ca angajații noștri să atingă un nivel de performanță care să le asigure atât satisfacții profesionale cât și financiare.
  • Produsele. Dezvoltăm portofoliul de produse astfel încât să putem veni cu o ofertă cât mai apropiată de așteptările clienților. Punem accent pe calitate, de aceea suntem foarte atenți atât la selecția carburanților disponibili în stațiile noastre, cât și la produsele din magazine.
  • Parteneriate. Stabilirea unor parteneriate de durată bazate pe încredere și beneficiu mutual care să ne permită crearea unui plus de valoare pentru clienții noștri.
  • Profitul. Este rezultatul oricărei afaceri, este motorul care o ține în viață, dar pentru un profit sigur, este nevoie de o planificare strategică pe termen lung. Nu dorim un profit imediat, ci unul solid obținut în urma construcției unei afaceri temeinice.
  • Dinamism. Suntem o companie dinamică, într-o piață foarte concurențială, ceea ce reprezintă un atu important în ceea ce privește viteza de reacție și adaptabilitatea le schimbările care pot apărea.