[vc_row][vc_column][vc_hoverbox image=”6722″ primary_title=”” hover_title=”Unicitate prin Diversitate” hover_title_font_container=”color:%23ffffff” hover_title_google_fonts=”font_family:Roboto%3A100%2C100italic%2C300%2C300italic%2Cregular%2Citalic%2C500%2C500italic%2C700%2C700italic%2C900%2C900italic|font_style:900%20bold%20regular%3A900%3Anormal” hover_background_color=”black” use_custom_fonts_hover_title=”true”][/vc_hoverbox][vc_empty_space height=”100px”][vc_empty_space height=”100px”][/vc_column][/vc_row][vc_row text_align=”center”][vc_column width=”1/2″][vc_gallery interval=”5″ images=”6699,6696,6693,6695,6700,6705,6703,6702″ img_size=”medium” onclick=”” title=”Proiect în desfășurare- 2020″][vc_gallery type=”nivo” interval=”5″ images=”6273,6272,6639,6640,6641,6644,6645,6648,6650,6653,6654,6655,6656″ img_size=”medium” onclick=”” title=”Popasului – 2019″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Unicitate prin Diversitate, ne propunem să abordăm inovativ, unic, fiecare proces în parte, un exemplu sistemic fiind strategia noastră de a genera spații de servicii non repetitive, atât la nivel de proces arhitectural, de design interior specific, cât și din perspectiva serviciilor aferente fiecăruia.
Ne-am propus să eliminăm redundanțele din procesele ce implică creativitate și mobilitate decizională, în consecință, fiecare întâlnire cu spațiile noastre, generează o experiență unică, ireplicabilă, de natură să eleveze nivelul de percepție și înțelegere a acestei experiențe specifice și a spațiului arhitectural, ca parte din experiența reală, a fiecarui client și partener, în egală măsură.
Personalizarea proceselor și serviciilor, susținerea comunității antreprenoriale locale prin promovarea produselor acestora în spațiile noastre comerciale, invitația lansată acestora de a crește împreună, unici, fiecare dintre noi,  în diversitatea acestui ecosistem, toate acestea, și nu numai, fac parte din criteriile de excelență pe care ni le propunem în relațiile calitative generate de-a lungul timpului.
Organicitatea proceselor, gradul de adaptabilitate și nivelul de creativitate al acestora, non-linearitatea, gradul de nou și inovativ, sunt indicativi cheie care ne confirmă că aceasta viziune este într-o continuă redefinire, fără însă să își piardă elementele inițiale, identitare, din care s-a constituit.
De la Unicitate, ca și calitate, am ajuns la „Unici”, care este, prin definiție, un proces. Asumarea procesului de aducere împreună, fără a se pierde esența calitativă specifică, ne este caracteristică și definitorie, ținând de identitatea noastră ca organizație.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row text_align=”center”][vc_column width=”1/2″][vc_gallery interval=”5″ images=”6361,6362,6360,6359,6358,6364,6363,6357,6356″ img_size=”medium” onclick=”” title=”Tunari – 2018″][vc_gallery type=”nivo” interval=”5″ images=”6659,6662,6663,6666,6667,6668,6672,6674,6686,6687,6688,6681,6685,6682,6680,6661″ img_size=”medium” onclick=”” title=”Voluntari”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” equal_height=”yes”][vc_column][/vc_column][/vc_row]